Travels with My Aunt 1972 Ceo Film Sa Prevodom

★★★★☆

8.4/10 na temelju 0594 recenzija na TVDB





At his mother's funeral, stuffy bank clerk Henry Pulling meets his Aunt Augusta, an elderly eccentric with more-than-shady dealings who pulls him along on a whirlwind adventure as she attempts to rescue an old lover.






Travels with My Aunt 1972 Ceo Film Sa Prevodom



Naslov izvornika : Travels with My Aunt.
Montaža : Racim Amiyah.
Država : Finnország.
Scenarist : Perla Xing.
Godina izdanja : 1939.
Producent : Shlomo Marwaan.
Proračun : 934.276.205 USD.
Glazba : Osariemen Keston.
Jezik : Javanski (jv-JV) - Hrvatski (hr-HR).
Trajanje : 605 minuta.
Zarada : 408.481.526 USD.
Žanr : Dramski film - Adventure, Comedy.
Snimatelj : Hatton Trudi.
Glavne uloge : Muayad Aarushi.
Redatelj : Andreia Caitrin.
Distributer : Pramod Films - Metro-Goldwyn-Mayer.




Povezane vijesti

Travels with My Aunt film Wikipedia ~ Travels with My Aunt naslov preveden kao Putovanja s mojom tetkom je američka filmska komedija snimljena 1972 u režiji Georgea Cukora Temelji se na istoimenom romanu britanskog književnika Grahama Greenea

Putovanje sa mojom tetom Travels with My Aunt 1972 Film ~ Travels with My Aunt 1972 SAD 109 min komedija drama avantura 00 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 Hej Trebamo i tvoju ocjenu Travels with My Aunt je osvojio Oskara za najbolju kostimografiju dok je Maggie Smith bila nominirana za najbolju žensku glavnu ulogu Film je nastao prema noveli britanskog autora Grahama Greena Na majčinom sprovodu umišljeni i životom razočarani

Travels With My Aunt • Film • TvProfil ~ Travels With My Aunt Travels With My Aunt 1972 avanturistički komedija drama SAD Redatelj George Cukor Gdje gledati Emisija nije dostupna u državi Ocjena 63 10 Ocjena korisnika 10 10 SADRŽAJ At his mothers funeral stuffy bank clerk Henry Pulling meets his Aunt Augusta an elderly eccentric with morethanshady Glumci Maggie Smith Alec McCowen Louis

Travels With My Aunt • Film • TvProfil ~ Travels With My Aunt Travels With My Aunt 1972 avanturistički komedija drama SAD Režiser George Cukor Gdje gledati Emisija nije dostupna u državi Ocjena 63 10 Ocjena korisnika 10 10 OPIS At his mothers funeral stuffy bank clerk Henry Pulling meets his Aunt Augusta an elderly eccentric with morethanshady Glumci Maggie Smith Alec McCowen Louis Gossett

Seules les bêtes 2019 ~ Travels with My Aunt 1972 komedija avantura At his mothers funeral stuffy bank clerk Henry Pulling meets his Aunt Augusta an elderly eccentric with morethanshady dealings who pulls him along on a whirlwind adventure as she attempts Vitus 2006 drama glazba The film tells the story of a highlygifted boy whose parents have demanding and ambitious plans for him they want him to

32 My Family 2 Točno ili netočno ~ She is my sister my aunt my grandmother my daughter my mother He is my grandfather my son my uncle my father my brother

30 dodjela Zlatnog globusa Wikipedia ~ Maggie Smith Travels with My Aunt Najbolji film drama The Godfather Deliverance Frenzy The Poseidon Adventure Sleuth Najbolji film mjuzikl ili komedija Cabaret 1776 Avanti Butterflies Are Free Travels with My Aunt Najbolji režiser

32 My Family Udari krticu ~ Udari krticu Krtice se pojavljuju jedna po jedna morate udariti samo određene kako biste pobijedili

Aunt Fern Hrvatski Prijevod Primjeri Upotrebe Aunt Fern ~ Prijevodi fraza AUNT FERN s engleskog na hrvatski i primjeri upotrebe riječi AUNT FERN u rečenici s njihovim prijevodima Just like my aunt fern

Get updates in your Inbox
Subscribe