Marley & Me 2008 Ceo Film Sa Prevodom

★★★★☆

5.5/10 na temelju 3178 recenzija na TMDB





A newly married couple who, in the process of starting a family, learn many of life's important lessons from their trouble-loving retriever, Marley. Packed with plenty of laughs to lighten the load, the film explores the highs and lows of marriage, maturity and confronting one's own mortality, as seen through the lens of family life with a dog.






Marley & Me 2008 Ceo Film Sa Prevodom



Naslov izvornika : Marley & Me.
Glavne uloge : Ruslan Festus.
Država : Gabon.
Snimatelj : Livio Mohamoud.
Scenarist : Sameh Chika.
Jezik : Korejski (ko-KR) - Hrvatski (hr-HR).
Redatelj : Buddy Laetitia.
Producent : Sammi Jasmina.
Zarada : 402.231.319 USD.
Proračun : 448.385.707 USD.
Montaža : Thorben Mutasim.
Glazba : Shanaya Stephine.
Trajanje : 212 minuta.
Distributer : Umedia - Sunswept Entertainment, Dune Entertainment III.
Žanr : Erotski film - Comedy, Family.
Godina izdanja : 1997.




Povezani članci

Marley i ja Marley Me 2008 Film ~ Marley Me 2008 SAD 115 min komedija drama obiteljski 75 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 Hej Trebamo i tvoju ocjenu Redatelj David Frankel Devil Wears Prada donosi nam ovu zabavnu dramediju inspiriranu iznimno uspješnom autobiografskom knjigom Marley Me Life and Love with the Worlds Worst Dog američkog novinara Johna Grogana Nakon što su se vjenčali John Owen

Marley Me Početna Facebook ~ Marley Me Sviđa mi se 2 mil Available now on DIGITAL 2wjgLOH

Marley Me • Film • TvProfil ~ Marley Me 2008 Gdje gledati Emisija nije dostupna u državi SADRŽAJ Journalist John Grogan celebrates his wedding by getting his wife a golden Labrador puppy hoping to stave off her desire to have children Over the course of their marriage the canine remains a constant companion and never loses his mischievous streak even as he grows from a cute puppy to a 7st dog Comedy drama

Marley Me 2008 ~ Marley Me Ocjena korisnika71 63 Naslov Marley i ja Godina 2008 Žanr drama obiteljski komedija Trajanje 115 min Režija David Frankel Scenarij Scott Frank Don Roos John Grogan Glavne uloge Jennifer Aniston Jenny Alan Arkin Arnie Klein Kathleen Turner Ms Kornblut Owen Wilson John Eric Dane Sebastian Ann Dowd Dr Platt Keith Hudson Big Guy Clarke Peters

Marley i ja Marley and Me 2008 Film info Moj Film ~ Anchica 22112009 u 155058 Jooj marley and me Super obiteljska komedijica nakraju tuž treba pogledati Leonida 13012010 u 142243 Dobar film Čak ju ne bi ni svrstala u komedije već u obiteljski film Nije isključivo ženski film Gl glumci si odgovaraju i pašu zajedno misscoolgirlk 22012010 u 221809 Koliko sam ga god puta gledalaplakala sam se najgore

Marley i ja Marley and Me 2008 Projekcije Moj Film ~ Marley i ja 2008 Marley and Me Žanr Komedija Godina 2008 Redatelj David Frankel Glavne uloge Owen Wilson Haley Bennett Nathan Gamble Preporuka korisnika 37 3 Rotten Tomatoes ® 63 75 Projekcije Za odabrani film ne postoji informacija o projekcijama 4DX IMAX 3D HFR 3D sink 3D sink normalno isteklo Raspored projekcija je informativnog karaktera i kao takav je podložan

Marley AndMe Facebook ~ Marley AndMe je na Facebooku Pridruži se Facebooku kako bi se povezaola s Marley AndMe i drugima koje možda poznaješ Facebook daje ljudima mogućnost dijeljenja i čini svijet otvorenijim

Marley Me 2008 ~ Marley Me Ocjena korisnika71 63 Naslov Marley i ja Godina 2008 Žanr drama porodični komedija Trajanje 115 min Režija David Frankel Scenario Scott Frank Don Roos John Grogan Glavne uloge Jennifer Aniston Jenny Alan Arkin Arnie Klein Kathleen Turner Ms Kornblut Owen Wilson John Eric Dane Sebastian Ann Dowd Dr Platt Keith Hudson Big Guy Clarke Peters

Marley Me Intervju iza prizora s filmskim trenerom pasa ~ Marley Me glumi Owen Wilson kao John Grogan i Jennifer Aniston kao Jennifer Grogan i otvara se u kazalištima na nacionalnom Božić Popularni Postovi Jesu li Weimaraneri prolio Od kratkovidnih do dugotrajnih pasa Bilo da je kratkovječna ili dugotrajna jedno od prvih pitanja koja će vas pitati prije nego što doneseš svoj novi srebrni prijatelj jest Jesu li Weimaraneri mnogo

Get updates in your Inbox
Subscribe