My Super Ex-Girlfriend 2006 Ceo Film Sa Prevodom

★★★★☆

7.6/10 na temelju 6706 recenzija na Yahoo!Movies





When New York architect Matt Saunders dumps his new girlfriend Jenny Johnson - a smart, sexy and reluctant superhero known as G-Girl - she uses her powers to make his life a living hell!






My Super Ex-Girlfriend 2006 Ceo Film Sa Prevodom



Naslov izvornika : My Super Ex-Girlfriend.
Trajanje : 692 minuta.
Država : Szomália.
Zarada : 265.342.376 USD.
Montaža : Kaeli Elecia.
Producent : Larrissa Kym.
Scenarist : Zunaid Alexandar.
Distributer : Penta Films - S E Productions Inc., Regency Enterprises, Pariah, New Regency Pictures.
Glavne uloge : Syyeda Vidya.
Žanr : Pseudodokumentarni film - Fantasy, Drama, Action, Comedy, Crime, Science Fiction.
Godina izdanja : 1931.
Glazba : Mui Idreece.
Jezik : Xhosa (xh-XH) - Hrvatski (hr-HR).
Snimatelj : Elohim Aatifa.
Proračun : 396.962.472 USD.
Redatelj : Azat Kennedie.


Povezane vijesti

Moja super bivša My Super ExGirlfriend 2006 Film ~ My Super ExGirlfriend 2006 SAD 95 min komedija romantika kriminalistički sf 61 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 Hej Trebamo i tvoju ocjenu Prekid je uvijek težak a katkad može biti i prilično opasan U komediji Ivana Reitmana Moja Super Bivša za koju je scenarij napisao Don Payne obični muškarac pokušava izvući živi glavu nakon prekida sa bivšom djevojkom

My Super ExGirlfriend 2006 Hrvatski titl 25295 ~ My Super ExGirlfriend Naslov Moja super bivša Godina 2006 Žanr komedija ljubavni znanstvena fantastika Trajanje 95 min Režija Ivan Reitman Scenarij Don Payne Glavne uloge Uma Thurman GGirl Uma Thurman Jenny Johnson Luke Wilson Matt Saunders Mark Consuelos Steve Velard Anna Faris Hannah Lewis Eddie Izzard Barry Eddie Izzard Professor Bedlam Catherine Reitman TV

Je li film Moja super bivša dostupan u Hrvatskoj Amazon ~ Izvorni naslov My Super ExGirlfriend film 2006 Dostupno Hrvatski podslovi Hrvatski audio Dodano 1 siječnja 2018 Sadržaj Everyones had a painful parting of the ways with a romantic partner We pick up the pieces and move on But for one new york guy its not going to be so easy When he breaks up with his girlfriend he discovers his ex is actually the reluctant superhero gGirl A

Moja super bivša MojTV Mobile ~ Moja super bivša 2006 My Super ExGirlfriend Originalni naziv komedija romantika kriminalistički sf Matt ima problema sa bivšom djevojkom koja je na njegovu žalost superjunakinja

Film MY SUPER EXGIRLFRIEND Kritike serija filmova ~ Unatoč već viđenim forama klišejiziranim happy endom My super exgirlfriend je film koji pruža više nego solidnu zabavu Snimljene su tone romantičnih komedija sa svim mogućim pričama no jedna u čijem je središtu superjunakinja i spasiteljica NYCa još nije bila Čudio sam se kako to da se film zove My superex girlfriend a ne My super girlfriend jer onaj ex dio

My Super ExGirlfriend 2006 Srpski titl 19752 ~ My Super ExGirlfriend Naslov Moja super bivša Godina 2006 Žanr komedija ljubavni znanstvena fantastika Trajanje 95 min Režija Ivan Reitman Scenarij Don Payne Glavne uloge Uma Thurman GGirl Uma Thurman Jenny Johnson Luke Wilson Matt Saunders Mark Consuelos Steve Velard Anna Faris Hannah Lewis Eddie Izzard Barry Eddie Izzard Professor Bedlam Catherine Reitman TV

HRT Reitman s istjerivačima duhova ~ Posljednji film koji je Reitman režirao bio je Moja super bivša My Super ExGirlfriend iz 2006 godine U filmu su glavne uloge tumačili Uma Thurman i Luke Wilson Vijesti HRTa pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook Twitter Instagram i YouTube Povezane vijesti Prijatelji i na filmu Snimat

Moja bivša superdevojka • Film • TvProfil ~ OPIS Matt je uvjeren da je napokon našao savršenu djevojku prekrasnu Jenny koja je još i superjunakinja GGirl Kada Jenny postane previše posesivna Matt želi prekinuti

KANAL A • srijeda 8 srpnja 2020 • TvProfil ~ Moja super bivša My Super ExGirlfriend 2006 2150 Namještaljka Setup 2011 2320 Planina Brokeback američki film Brokeback Mountain 2005 TOP LISTE Top 5 Kino Kućni ljubimci na tajnom zadatku 2019 Vještice Roalda Dahla 2020 Neobični životi 2019 Croods 2 Novo doba 2020 Duša 2020 Top 5 Filmovi Hachiko Priča o psu 2009 96 sati 2008 Uhvati me ako možeš 2002


Get updates in your Inbox
Subscribe